Tuesday, January 22, 2013

Salam....

Dah lama tak menulis....dah lama tak jengok blog ni...Sibuk ke? Ntah ler?
Macam mana nak mulakan pun rasa lain.....tapi agak bersemangat selepas menjadi penganggur sementara ni....ada masa boleh jengok blog....dok baca orang lain punya blog rasa seronok.....jadi nak berjinak la semula.....boleh kot no.....Apapun selamat kembali ke dunia penulisan maya ini....

Saya bukanlah seorang penulis malahan bukanlah pengarang. Menjadi pengarang perlukan minat kepada menulis dan membaca. Melalui kaedah ini sahaja dapat membantu manghasilkan informasi berguna dalam dunia tanpa sempadan ini. Saya hanyalah insan biasa yang orang kata "hot-hot chicken shit"....bila dah sejuk....tak menulis pula....hahahahaha....

Selepas setahun setengah menelaah menambah ilmu pengetahuan, saya kini kembali untuk menulis semula agar dapat berkongsi citarasa, pengalaman, pemerhatian dan inspirasi dalam kehidupan ini. Saya telah mendapat 'life' yang lama telah saya cari dan memberikan makna yang sangat bermakna dalam kehidupan saya.

So, ada masa saya coretkan lagi....

~Hidupkan Kehidupan Anda~

0 komen: